ElzaKarolina

Hej! Jag har nyss fått ett stort intresse av mode och skönhet och tänkte dela med mig av min antingen lyckade eller misslyckade resa för att någon gång i framtiden bli en duktig mode/skönhets bloggare! Hoppas att du vill hänga med❤️

Vad jag har börjat med!

Publicerad 2016-04-25 15:36:34 i Allmänt, Skönhet,

Produkterna som jag har börjat med att sminka mig med är:
Sleek Idivine eyeshadow paletts, vintage romance och storm. Sedan en mascara från alpoliva (apoteksmärke, mamma köpte den åtmig) och en bareMinarels stroke of light. Och såklart två borstar från Idun. Märker ni något konstigt här? Jo jag har endast fyra produkter och jag vill bli en beautyguru. Jag har en lång väg att gå. Men om jag lyckas att komma någon vart så kan jag bevisa att man behöver inte alla saker på en gång. 
Alltså jag skulle vilja ha en massa olika smink produkter men har inte råd. Så jag börjar så här och lär mig med det jag har. 
Jag är faktiskt väldigt stolt över dagens sminkning för att vara nybörjare. Kan dock inte visa, skrev om det på föra inlägget. Men jag börjar få bättre kläm på sminkning. 
Jag tänkte berätta lite om vad jag tänker om produkterna. Ögonskuggorna är jätte fina och bra, kunde ha varit mer pigmenterade och de blir lite Fallouts pga glittret i skuggorna. Mascaran är kass köp inte den, tänkte köpa någon annan när denna är slut. Och bareMinerals stroke of light är helt ok. Den täcker inte svarta ringar runt ögonen men den funkar perfekt för mig att korrigera min ögonskugga med. 
Sleek makeup kan man köpa på smink.net!
//Elza
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elza

16 år gammal tjej som vill bli skönhets/mode bloggare. Det är en dröm, okej?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela