ElzaKarolina

Hej! Jag har nyss fått ett stort intresse av mode och skönhet och tänkte dela med mig av min antingen lyckade eller misslyckade resa för att någon gång i framtiden bli en duktig mode/skönhets bloggare! Hoppas att du vill hänga med❤️

Outfit of the day!

Publicerad 2016-04-26 17:57:59 i Allmänt,

Jag får nöja mig att visa ootd på det här viset så länge. Jag nämnde faktiskt kläderna i inlägget jag la upp tidigare idag men här är en bättre bild på allt. 
Kvalitén är jätte dålig förlåt, ska spara ihop till en kamera så att jag kan ta bättre foton. 
//Elza 
 
 

Kommentarer

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Publicerad 2016-04-26 18:01:52

snyggt :)

Svar: Tack så jättemycket! Det betyder väldigt mycket för mig att någon kommenterar (om de nu läser min blogg). ❤️
Elza

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elza

16 år gammal tjej som vill bli skönhets/mode bloggare. Det är en dröm, okej?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela