ElzaKarolina

Hej! Jag har nyss fått ett stort intresse av mode och skönhet och tänkte dela med mig av min antingen lyckade eller misslyckade resa för att någon gång i framtiden bli en duktig mode/skönhets bloggare! Hoppas att du vill hänga med❤️

Instagram konto

Publicerad 2016-04-26 14:19:39 i Allmänt,

Jag har ännu inte kommit på ett bra sätt att fota outfit of the day men jag lovar att jag ska fixa det.
Det jag har på mig i den här bilden är en kappa från Cubus, Klänning från Superdrystore och skor från din sko men de syns inte (svarta pumps/boots). 
 
Jag har även nu startat ett instagram konto där jag kommer posta bilder förhoppningsvis varje dag. Jag heter Elza_karolina och det skulle vara väldigt gulligt om du kunde tänka dig att följa mig och kanske även gilla mina bilder, tack❤️.
 
Kommer lägga upp ett till inlägg lite senare. 
//Elza
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elza

16 år gammal tjej som vill bli skönhets/mode bloggare. Det är en dröm, okej?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela