ElzaKarolina

Hej! Jag har nyss fått ett stort intresse av mode och skönhet och tänkte dela med mig av min antingen lyckade eller misslyckade resa för att någon gång i framtiden bli en duktig mode/skönhets bloggare! Hoppas att du vill hänga med❤️

Good morning!

Publicerad 2016-04-27 07:15:32 i Allmänt,

Hej, jag har nyss vaknat och kände bara för att blogga lite. 
Så här är jag. Men vad ska jag blogga om då? Jo jag tänkte köra en liten "get to know me". 
1. Jag är 16 år.
2. Älskar The Originals (tv serie).
3. Jag går då i nian.
4. Jag har faktiskt inga vänner😔
5. Jag gillar att läsa och skriva på eng. 
6. Jag bor med min mamma, pappa och äldre syster.
7. Hade inga fritidsintressen förut, men nu har jag bloggen.
8. Jag gillar Apple!
9. Jag har gått på friidrott och badminton.
10. Jag gillar lasagne.
 
Haha, vad fint det blev. 
Ha en bra dag!
//Elza
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elza

16 år gammal tjej som vill bli skönhets/mode bloggare. Det är en dröm, okej?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela