ElzaKarolina

Hej! Jag har nyss fått ett stort intresse av mode och skönhet och tänkte dela med mig av min antingen lyckade eller misslyckade resa för att någon gång i framtiden bli en duktig mode/skönhets bloggare! Hoppas att du vill hänga med❤️

Det är torsdag morgon och snart fredag!

Publicerad 2016-04-28 07:30:00 i Allmänt, Mode,

Längtar så efter helg, är döds trött efter alla nationella prov jag har haft denna vecka och förra. 
Men till något roligare....eller kanske inte.
Jag har ett behov av att byta ut min garderob, alltså inte själva möbeln utan det som är inuti. Jag har seriöst inga kläder att välja mellan. Det finns typ bara ett tio par styckna klädesplagg som jag kan använda där inne. Jag skojar inte, jag har mer kläder men de är fula eller för små. 
Jag har nyligen också ändrat stil och då behöver man byta ut hela Garderoben. 
Jag vill ju dock inte använda upp mina sparade pengar för att de har jag sparat till en kamera. Men jag behöver kläder nu!!!! Hjälp, seriöst vad ska jag göra. Det blir ibland samma kläder dag in och dag ut. 
Här är min garderob Inuti, varning den är väldigt stökig!!!
Ja, stökig......
//Elza

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elza

16 år gammal tjej som vill bli skönhets/mode bloggare. Det är en dröm, okej?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela