ElzaKarolina

Hej! Jag har nyss fått ett stort intresse av mode och skönhet och tänkte dela med mig av min antingen lyckade eller misslyckade resa för att någon gång i framtiden bli en duktig mode/skönhets bloggare! Hoppas att du vill hänga med❤️

Bästa tutorials på ögonskugga, nybörjare!

Publicerad 2016-04-28 13:00:00 i Allmänt, Skönhet,

Jag tänkte visa vilka videos på youtube som fick mig att förstå hur man applicerar ögonskugga jag har både en engelsk och en svensk version.
 
Den engelska. Det är en jätte bra tutorial titta på den!
 
 
 
Om du inte är så bra på engelska kan du titta på denna som är minst lika bra. 
 
 
 
Sen har jag en bild från pinterest. Den visar hur man fixar concealer bäst.
 
 
Ja så här började jag lära mig om smink och sånt. 
 
//Elza

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elza

16 år gammal tjej som vill bli skönhets/mode bloggare. Det är en dröm, okej?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela