ElzaKarolina

Hej! Jag har nyss fått ett stort intresse av mode och skönhet och tänkte dela med mig av min antingen lyckade eller misslyckade resa för att någon gång i framtiden bli en duktig mode/skönhets bloggare! Hoppas att du vill hänga med❤️

Bästa blogg kameran!?

Publicerad 2016-04-27 20:07:10 i Allmänt,

Tänkte bara ta upp en sak just nu på kvällen.
Jag använder ju ingen bra kamera här på bloggen men skulle vilja göra det. Vilken kamera är då bäst att fota med. Jag funderar på en Canon systemkamera av något slag men de är ju så dyra. Sen så måste det gå att ladda upp bilder från kameran till min IPad eftersom att jag inte har en dator. Så den ska alltså ha wi-fi. Det här är så komplicerat! 
Om någon har ett bra förslag kommentera gärna det, tack.
Ett kort litet inlägg, ha en fortsatt trevlig kväll! 
 
//Elza

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elza

16 år gammal tjej som vill bli skönhets/mode bloggare. Det är en dröm, okej?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela