ElzaKarolina

Hej! Jag har nyss fått ett stort intresse av mode och skönhet och tänkte dela med mig av min antingen lyckade eller misslyckade resa för att någon gång i framtiden bli en duktig mode/skönhets bloggare! Hoppas att du vill hänga med❤️

Övar ögonmakeup! Gissa hur det går?

Publicerad 2016-04-27 14:10:00 i Allmänt,

 
Kommit hem från skolan och sitter och övar hur jag ska sminka ögonskugga. Det går bättre nu än vad det gjorde i början men det är inte helt perfekt. 
För någon som aldrig tidigare har sminkat sig är det väldigt svårt att veta exakt hur man ska göra även om man tittar på hur många videos som helst. Eller så är det bara så för mig, jag måste helt enkelt öva och öva. 
Smatidigt som jag övar att sminka mig så lyssnar jag och tittar i bland på YouTubers som Shaaanxo och Therese Lindgren bara för att de får mig att må bra och jag blir glad även om jag haft en dålig dag. 
 
Som ni kanske märkt har jag ett litet problem med att stava rätt samt ha rätt grammatik, men snälla reta inte upp dig på det. Jag har inte bästa betyg i svenska även om jag är född här och pratar svenska varje dag. Ville bara säga det innan någon påpekar det.
 
Om det är någon som läser detta, kommentera gärna så vet jag att du är där! 
 
//Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elza

16 år gammal tjej som vill bli skönhets/mode bloggare. Det är en dröm, okej?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela