ElzaKarolina

Hej! Jag har nyss fått ett stort intresse av mode och skönhet och tänkte dela med mig av min antingen lyckade eller misslyckade resa för att någon gång i framtiden bli en duktig mode/skönhets bloggare! Hoppas att du vill hänga med❤️

Outfit of the day 27 april

Publicerad 2016-04-27 15:30:00 i Allmänt, Mode,

Jag klämde in en liten ros och jag älskar mina skor! 
 
Hade NP idag i engelska. Det var inte kul! Tänker inte prata mer om det för att jag vill glömma det så "Lets talk about something else".
 
Om ni såg förra inlägget så vet ni att jag har suttit och övat ögonmakeup. Det gick väldigt bra. Gjorde även min sminkning imorse med ögonskugga, blev riktigt bra. 
Och jag behöver seriöst några bra borstar! Mina är kass. Tänkte köpa Sigma borstar men vill ju spara till en kamera med, så jag kanske får nöja mig med vad jag har. 
Eller vad tycker ni, borstar eller kamera? Kommentera gärna, det skulle betyda mycket för mig. 
 
//Elza
 

Kommentarer

Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Publicerad 2016-04-27 17:35:22

så fint

Svar: Tack! Vad snällt av dig!❤️
Elza

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elza

16 år gammal tjej som vill bli skönhets/mode bloggare. Det är en dröm, okej?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela