ElzaKarolina

Hej! Jag har nyss fått ett stort intresse av mode och skönhet och tänkte dela med mig av min antingen lyckade eller misslyckade resa för att någon gång i framtiden bli en duktig mode/skönhets bloggare! Hoppas att du vill hänga med❤️

Morgon rutin!❤️

Publicerad 2016-04-29 07:27:00 i Allmänt, Skönhet,

Hej jag har redan lagt upp ett inlägg om min kvälls rutin så jag tänkte att jag kunde göra en morgon rutin nu så här på morgonen. 
 
Först när jag går upp äter jag frukost och sedan borstar jag tänderna. Jag tvättar även ansiktet och klär på mig inför dagen. 
 
Sedan blir det ansikts vård och smink! 
1. Jag använder samma produkt som jag gör på kvällen. Nämligen The Body Shops Tea Tree pore minimiser. Och den har jag då över näsan och pannan. Alltså där jag brukar få finnar. 
2. Nu använder jag en annan produkt från samma märke. Och det är en Tea tree skin clearing lotion Som jag har i hela ansiktet.
3. Jag sätter igång och sminkar mig med det jag har.
4. Jag anväder mascaran (apoliva) och stroke of light av bareMinerals. Sen är jag färdig sminkad för dagen.
5. Jag sprayar på lite parfym och just den på bilden är också från the body shop och heter strawberry body mist. 
Sedan har jag inte skrivit ut nummer 6 på bilden men det är i alla fall den sista produkten utan siffra. Det är the body shops body butter. Om jag är torr på armar och bena brukar jag använda den på morgonen annars inte. 
 
Sen åker jag till skolan!
 
Hoppas att du gillade inlägget och om jag nu håller mitt blogg schema så kommer ett nytt inlägg upp kl 13:00 (ca) och sedan 15:00 , 17:00 och kanske 19:00. 
Ha en bra dag så länge!
 
//Elza

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elza

16 år gammal tjej som vill bli skönhets/mode bloggare. Det är en dröm, okej?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela