ElzaKarolina

Hej! Jag har nyss fått ett stort intresse av mode och skönhet och tänkte dela med mig av min antingen lyckade eller misslyckade resa för att någon gång i framtiden bli en duktig mode/skönhets bloggare! Hoppas att du vill hänga med❤️

Kan ni förstå?

Publicerad 2016-04-25 14:59:21 i Allmänt, Mode, Skönhet,

Åh, jag vet! Bild kvalitén är sämst. Jag är inte duktig på att fotografera och har endast en gammal IPhone att använda. Förlåt❤️ 👇🏻
 
I alla fall, jag tänkte så här att jag är ju helt ny här och kommer antagligen inte ha så många läsare om någon. Därför undrade jag om det nu verkligen är någon som läser detta, kan du då kommentera typ "hej" eller nått. Jag vet att jag inte kommer att få någon kommentar de första hundra veckorna men man kan ju drömma❤️.
 
Så jag vill alltså blogga om smink och mode, jaha Hur ska jag göra det då. Jo jag tänkte att jag kunde göra outfits of the day, men jag får inte visa mitt ansikte här egentligen för mamma (overprotective) så den saken gick i kras men jag ska lösa det på ett annat sätt. Kanske bara lägga upp kläderna på sängen eller något sådant. Sen har jag ju problemet med att jag inte har en bra kamera, men man ska ju börja någonstans! 
Tänkte inte skriva så mycket mera i detta inlägg men kommer skriva ett till idag om mera smink relaterade saker. 
Så jag hoppas att du kikar på det med. 
//Elza

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elza

16 år gammal tjej som vill bli skönhets/mode bloggare. Det är en dröm, okej?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela